26 Ekim 2011 Çarşamba

19

Neyse, ne bu asabiyet dedim horoz muhterem, afyonun mu patlamadı, önce oralı olmadı, ısrar ettim, bir filtresiz Bafra uzattım...
Baktım indirdi ibiğini, ha iyi bir gelişme dedim, gel de şuraya tüne, dedim. yaktık Bafraları. Sorma kuzen dedi (birden de samimi oldu)... Kümeste bir mesele mi dedim, alayının g.tüne ossuryum dedi, orası ayrı bir dert, kimisi yumurtam niye küçük çıktı der, kimisi senden civciv isterim der, öteki elin puşt horozunun civcivini bana kakalamaya çalışır, bizim iki pilicin peşinde apaçi horozcuklar; beriki bütün gece zeytinlikte tünedim, gelmedin diye kapris yapar, iyi etmişsin g.tüne ossuryum dedim, tilkinin teki gelip kapsın da gör... kuzen bildiğin gibi değil, dedi, bu arada sormadan ikinci Bafrayı da yaktı kendi ateşiyle, lan oğlum çattık belaya dedim, iyi mi? Susmuyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder