13 Mart 2012 Salı

140 / luchiana

Dostlar! Şu Toscana sergüzeştimi bir toparlayayım karışmadan mevzular. Sonra Çelebi Babayla görüşeceğim. Ozan dili çevik olur deyüp girişelim söze...
 **
Derken ineklerle geçen kokulu gecenin sabahında süt sağmaya bir güzel girdi ahıra. Güzel demem zayıf kalır. Toscana köyleri güzellik kraliçesiymiş. Hürmüz, Maşenka, Sophia, Annabell Lee, Lidya, Çelebi Babayla takıldığımız hanların güzelleri, toplamı eline su dökemezdi. Breh breh diyecektim ki nutkum tutuldu, bir şey diyemedim. Şaşırmadı beni görünce. Rahatsız olmazsan süt sağacağım dedi.

Rahatsız olmak ne demek? Rahatsız olan s.tirsin gitsin, dedim içimden. Güldüm. Ne güzel gülüyorsun dedi...
_______________
“Yalanını s.kyim mi?” Yani burada vereceğin tepki bu muydu ulan hırpo! Lan oğlum sen dinleme beni, bir git. Kahvede okeye takıl, dördüncü ol sefil otuzbirci. Hay senin ebu ecdadını… Nasıl da dengemi bozdu bak. 10 lira verirsem gidersin! Tamam, al, s.ktir git. Bir daha da gelme! Zırto! Allah Allah! Çattık yav! Neyse döneyim hikayeye..
_______________
Adını bağışlar mısın dedim. Burası çok sıcak dedi. İnek boku olabilir dedim. Küresel ısınmaya da sebebiyet veriyor. Kahkaha attı. O kahkaha atınca havai fişekler patladı adeta, yaz yağmurları yağdı, ebemkuşağı taç oldu başına. 
[Evet, senin de ebeni s.kyim... Gördünüz giden 10 lirayı çökersiniz. Yok oğlum para, finito! Dinlemeyenin keyfi bilir. Ha şöyle!] 
Çok sevimlisin, çok komiksin dedi. Nasıl da güldürdün beni. Tamam yiğidim, dedi fazla yıpratma kendi, sana vereceğim. Göz attı. Heyecanlandım.

Ben vermek fiilinin tüm manalarını kurarken kafamda dışarıdan gelen bir ses titretti beni, 
-Luchiana nerede kaldın kadın? 
Kocasıymış. Şu samanların altına gir, geleceğim, dedi. 
Üç gün üç gece bekledim samanların arasında. Açtım, susuzdum ve artık umutsuzdum. 
Gelse bile ne yazar dedim kendi kendime. Mecalsizdim. 
Lucia değil de kocası gelse kazara. Ha s.tir…Eldeki bulgurdan olmayalım diyerek ay ışığında Toscana’nın vadilerinde sessizce akıp gittim dostlar. 
Haddizatında bu aralar talihsizdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder