26 Ekim 2011 Çarşamba

11

Sırt üstü yerdeyim. tam tepemde de bir lombak sarkıyor. kış kış cinler, vay anam, pirince giderken... birkaç dua bilsem okurdum lakin...Entarisi ala benzer içinde sarkan dala benzer... "keşke içinize bi şey giyseydiniz, ben beklerdim efendim," dedim...
"Ben evin uşağıyım" dedi. Sigarayı ben de bıraktım diyecektim, saksafon da çalmam, ne alaka a.ına koyim, kim olursan ol, önce insan ol o ne!
Zaten hayat size güzel, işçiler birleşeceği yerde dünyanın tüm uşakları birleşmiş , bi ferah bi rahat... bi siz bir de kapıcılar...
Çekil gayri ordan adam, daralttın beni, hamle de yapamıyorum sağa sola, hem omuz müsait değil hem yanlış bir hamle mazallah, dağlara taşlara...
Bari bir parça buz, fena omuz fena...
ya da biri yardım etsin kalkmama...
dur, sen değil, hem evin hanımı nerede? dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder