27 Ekim 2011 Perşembe

32

Vay be, eski dostum Red! Ama onu görünce T. Özal'ı hatırladım... canım sıkılmadı değil, bak asabım da bozuldu, lan ne f.fücur bir adamdı o...
Red Kit, oğlum, hayırdır, dedim.
Abi ne güzel oldu karşılatık ya (Abi derdi bana), bak Düldül de sevindi, dedi. Sarıldık...
Kişnedi hayvan, uzun uzun işedi. Sevgisi böyle gösterirdi. Rintintin'i sordu görmedim dedim. Keyifle kişnedi, kum fırtınasında kaybolmuş it.
Sigara dedim, ağzındaki dal parçasını gösterdi, bıraktık abi dedi, mecburiyetten. Çok dertliydi, sen iç dedi. Ben bi tane yaktım.
Ne iş o dal oğlum? sorma abi dedi, uzun hikaye. Sen misvak da kullanıyorsundur, dedim. Üstüme gelme be abi, dedi. acıdım, mevzuyu uzatmadım.
Çoktur görüşmüyorduk Red Kit'le, biraz kırıktı, "T.Özal'ın beni sevdiğini söylemesinden sonra Batı'da itibarım sıfır oldu..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder