29 Ekim 2011 Cumartesi

38

Bir bahane bulsam da kaçsam. Gerçi gece vakti şu çöl de tek başına geçilmez. Şuraya kıvrılayım. gitti güzelim Bitlis tütünü. ulan uyuyim bari.
Uyandığımda Red Kit çoktan kalkmıştı, kahvaltı bile hazırlamıştı.
Ben kaçtım Red dedim, başın sıkışırsa çekinme ara. gözleri doldu.
Soktuğumun Daltonlarını da kafaya fazla takma dedim. Toplasan bir adam etmezler. Vedalaştık Rintintin peşimden gelmeye kalktı, Düldül sevindi.
Senle uğraşamam dedim Rinti, yolum uzun ve zorlu, hem Düldül sensiz yapamaz. ne dediğimi anlamadı ama döndü...
Düldül kişner gibi yapıp bana sövdü. Ayıp oluyor dedim uzaklaşırken... baktım bir damla tütün bırakmamış sinek herif. hay bin otlakçı kunduz...
Filtresiz Bafra'yı palavracı Horoz bitirmişti, Bitlis tütünün de Red Kit tüketti. Şuradan bir yerden tütün alsam biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder